Thursday 16 May 2013

Hadiah & Wishlist!



Hadiah dari En suami utk saya. Kecik dan special! Special sbb cukup cukuplah sesuai utk beginner seperti saya, yang takde basic langsung membakar, memanggang dan sebagainya.. Alhamdulillah, hehe.. walaupun kecik dan murah, saya sangat menghargainyaa.. Thank you en suami! Nanti nanti dah terror boleh beli yg lebih cantik sikit yer!! contohnya seperti yg di bawah tuu..... cantik dan nmpk lagi ala ala Martha Stewart di dapur.. setelah meninjau ninjau kat dapur rupanya ada lagi yg belum lengkap.. tempohari cuci cuci mata brg electric tu ada jugak yg berkenan di hati. Agak agaknya apa hasil pertama dari mixer ni yer?! nak buat Pavlova? hmm.. tak pandai lagi, buat yang no bake dulu.. nanti kita try yg lain pulak!







#takenote wishlist : senang nak blend macam macam kann??!!



#takenote wishlist : senang nak steam macam macam kan?? kat rumah guna yg fesyen lama yg 3 tingkat tu.. huk huk...






Ini hasil dari mixer kecik saya.. my humble Oroe cheese layer!






Next.. Ini wishlist kat dapur sekangkang kera saya.. tak payahlah besar besar sbb rumah bukan besar banglo.. #nak tempat letak barang yg cmni pls!!






No comments:

Post a Comment