Monday 20 January 2014

Its here baby!

Memperkenalkan adik manis aka collection baru 
Sangat manis seperti gula.. Tak percaya?!
Dah ada yang memilikinya?!
Ecxited seperti tuan blog?! ;D
Makeup is really fun!
Hari ni keluar yang begini, esok lusa kluar yang lain pulak..
Jadinya, lepas dah beli 'sesuatu' tu dah kurang sikit excited tu kot..
Betul tak?!












Dari segi packaging sama macam NAKED2 palette. Lebih compact dan senang nak carry around. Ada dual ended brush di dlmnya. Tak perlu takut pecah. Ada 12 color tone yang semuanya more to rosy tone. Cantik semua colornya. Dan ada 4 sample eyeshadow potion. So… pada yang suka color color yang sweet, sesuai sgtlah dapatkan NAKED3 ni.. 

Personally, ai lebih prefer NAKED1 dari segi collection color utk neutral look. Angkat tangan sape ada palette NAKED1? Sure ramai ni yang ada… But then, lain org lainlah citarasanya. Ada yang suka, ada yang tak. But personally FAVOURITE NAKED still THE BEST!!!!!!!!!! With NAKED Nak buat everyday look, nak buat smokey eye, in just one palette semua ada. OMG!!;D








Pic: Google

Ok ni all color dalam NAKED palette. Just in case ada yang nak tgk beza color. Mostly pun dah ada yang tau. Careful ye sbb ada replica palette NAKED yang dijual di luar sana. Memang murahlah sgt kalau compare dgn harga asal palette ni. Nothing much to say, sila dapatkan palette ni di Sephora yg berdekatan! 


OMG!!!! Lawanya color dlm palette ni!!! I'm in LOVE!! TOLONGG.. Yay or nay?!

No comments:

Post a Comment