Monday 19 November 2012

My 7th anniversary!




19hb Nov 2005.. Masih segar di ingatan menamatkan zaman bujang.. Dari tanggungjawab abah berpindah ke suami.. Suspen!!! Ya, coz i kahwin rasanya agak lewat.. Jodoh tu kan rahsia Allah? Tapi alhamdulillah.. semuanya dipermudahkan. Perkahwinan menuntut komitmen, kesabaran, tanggungjawab.. yang bukan sikit!! Dari berdua kalau dimurahkan rezeki akan bertiga, berempat dan seterusnyaa..

Alhamdulillah, walaupun suami tak sehandsome 'Christiano ronaldo' dan tak sekaya 'Sultan Brunei'.. kami anak beranak tak pernah kurang mkn, pakai dsb.. even kasih sayangnya pada kami sekeluarga melimpah ruah.. Alhamdulillah.. syukur!

Dan 2006 melahirkan anak pertama, semuanya bagaikan mimpi.. ditatang bagaikan minyak yg penuh, Maia Arissa, dan 2010 Airell Ezzra dan kini melengkapkan keluarga kecil kami.. Besar harapan semoga dapat melihat amanah Allah ni menjadi insan2 yg berguna malah itulah doa selepas solat buat mereka.. Mampu juga menjaga saya dan suami sebagaimana kami melimpahkan kasih sayang buat mereka..



P/S: Utk sang suami tercinta, till death do us apart.. Thank you for everything.. See you in Jannah!



No comments:

Post a Comment