Tuesday 30 October 2012

Bentuk




Bertuahlah pada tuan punya badan yang punya alis secantik ini.. cantik terbentuk!! Alis yang terbentuk cntk tu umpama bingkai wajah.. Alahai... jeles sungguh! Saya sgt mementingkan alis yang terbentuk sebelum keluar rumah kerana saya akui.. tidak dikurniakan dgn alis terbentuk cntk! Jadi tanpa alis yg cntk, rasa tak lengkap.. Betul takk???





Meh tgk sini... Ada macam2 stail alis@bulu kening utk wanita khasnya.. Anda yg mana satu yer??



Sudah tentu tak nk yang ni.. tsk..


Yang terlalu halus gini pun takmau..tsk

Dan inilah keperluan utk membentuk alis saya selama ini, semuanya below RM50. Tahan lama & hasilnya jugak tidak mengecewakan.. No 1 dari kiri tu Revlon brow Fantasy. Yang no 2 tu Etude. Yang no 3 tu Loreal. ( dah nak abis pun.. ) Yang no 4 tu Silky Girl. Yang paling best sekali dah tentu NYX eyebrow cake powder. Nampak sgt natural.. Utk basicnya i suka pakai Etude drawing eyebrow..
Tak kisahlah pilihan anda yg mana.. mahal ke murah ke.. :) Kt sini, saya just share brg yg mostly saya try dan takla mahal,( mampu milik )


Selamat bercantik cantik Ladies! xx


No comments:

Post a Comment